ساخت ایموجی/میموجی در ios 13
نوشته شده توسط : سمیه

حتما به خاطر دارید که داشتن آن کاراکتر های شخصی سازی شده بیتموجی چه قدر جذاب بود، همینطور هست؟ آنها را در همه جای اسنپ چت میتوانستید پیدا کنید؛ و سپس به گسترش خود ادامه داند و به زودی میتوان آنها را هر جا یافت.

هنگامی اپل اقدام به انتشار iPhone X و iOS 12 کرد، شرکت کوپرتینو با میموجی و انیموجی تصمیم به برداشتن گامی تازه برداشت. میموجی، ایموجی شخصی سازی شده ایست که قرار است کاملا شبیه شما باشد؛ بعلاوه اینکه به شما امکان تنظیمات جزئی و حتی ضبط پیام با آن را میدهد.

اپل دست به ارائه تعدادی ویژگی جدید برای میموجی ها در iOS 13 زده است. مهم ترین این ویژگی ها، میموجی استیکر هایی هستند که ضمن قابلیت استفاده از آواتار شخصی، درون iOS قرار میگیرند.

میموجی چه تغییرات تازه ای کرده است؟

اپل، با انتشار iOS 13، گزینه های جدیدی برای رنگ پوست، مو، آرایش، مدل های مو و … ارائه کرد. اسلایدر هایی هستند که به سلیقه خود طراحی میکنید و گاهی ترکیب های جالبی که به کمک آن میتوانید میموجی خود را کاملا منحصر به فرد سازید.

ویژگی جدید دیگر، داشتن گزینه های مختلف و جدید برای طراحی از جمله گوشواره، پیرسینگ، عینک و … میباشد. اما، ویژگی مورد علاقه من احتمالا قابلیت افزودن AirPod ها به میموجی است؛ که باعث میشود بیش از پیش در مقابل دوستان تان که AirPod ندارند قیافه بگیرید!

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

 

 





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: